Lördag - inget festande inte.

Hejsan har inte skrivit på länge så tänkte att det kanske är dags? Igår tog jag det lungt hela dagen, regn väder så passade på att stanna inne så mycket som möjligt. Idag har jag bara degat framför tvn och varit nere i affären med älsklingen och köpt pengar till internetet. Som sagt jag råkade förstöra vårat internet så nu måste vi tanka på det *suck* men det får gå. Skall antagligen beställa hem vanligt internet men får se hur det går. Idag blir det en lungn dag för mig, brukar dricka och festa nästintill två gånger i veckan men har faktis hållt mig nu i en vecka. Lite nytt har ju hänt med, börjat jobba på ett nytt jobb. Och chefen ringde mig igår och gav mig tre dagar till nu. Bra framsteg till mer timmar alltså mer pengar ;D  Så fredag ska jag jobba känns häligt men tröttande. Men sen när väl pengarna kommer så är det en lättnad. Skriver Sedan Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0