Man mår som man förtjärnar idag!

Usch godmorgon, vill sova bort hela denna dagen men det kan jag ikke. Ska städa loken efter igår så fort älskligen har vaknat, sen blir det nog pizza sista slanten jag lägger ut på skit nu!  (ångest)
Igår hade ja det underbart med mina närmaste vänner, dricka grillning och höög musik!
Dagen började med att bästa vän och victoria kom hem till mig, fixade ordning mig (oss) , sedan hem till min mamma och lämnade tjavo, (såå han inte är ensam heladagen) Sedan fixade jag drickan till mig och älsklingen och köpte pizza. Käkade i lokalen och spelade kort, sedan började det smått med drickandet ganska tidigt. Men hade en bra kväll iallafall och hoppas Adde tyckte det med. :) Tack alla som kom, och tack Bästa vän att du finns i mitt liv!
Bilder återkommer i nästa inlägget, Puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0